Güncel Haberler

realme’nin Kurucusu ve CEO’su Sky Li’den Açık Mektup: “Make It Real” – TEKNOLOJİ

Realme’nin kurucusu ve CEO’su Sky Li, 2024’ün başlarında açık bir mektup yayınlayarak bu yılın realme için yeniden markalaşma yılı olacağını duyurdu. Mektup, realme’nin yeni misyonunu ve markanın konumlandırması ve ruhundaki dönüşümü açıklığa kavuşturdu. Sky Li, realme’nin stratejik gelişimine dayanarak “fırsat odaklı” bir marka olmaktan ziyade “marka odaklı” bir marka haline geleceğini söyledi. Genç kullanıcıları daha iyi anlayan bir teknoloji markasırealme, son derece rekabetçi bir akıllı telefon pazarında kuruldu ve farklılaşma stratejisini benimseyerek konumunu hızla güçlendirdi: dünya çapındaki genç kullanıcılara daha iyi teknolojiler ve tasarımlar sunmak. Son beş yılda genç nesle dair kapsamlı içgörüler elde eden Realme, dünya çapında 200 milyondan fazla kullanıcıya yenilikçi performans ve tasarıma sahip ürünler sunmaya devam ediyor. Önümüzdeki beş yılın başında genç kullanıcıları daha iyi anlayan bir teknoloji markası olmak için realme, konu hakkındaki engin bilgi birikimine güvenerek ve sektöre yön vererek marka konumunu trend bazlı bir stratejiden daha net ve kapsamlı bir stratejiye dönüştürdü. Şirketin gelişimi. Sky Li şunları söyledi: “Yeni konumlandırmamızın odak noktası, yön değişikliğinden ziyade genişlemedir. Bu, yatırımlarımıza ve uzun vadeli gelişimimize rehberlik edecek ve dünya çapında çeşitli bölge ve pazarlarda daha fazla genç kullanıcıyla daha iyi bağlantı kurmamıza yardımcı olacaktır.” 5 yaşında doğan marka Genç kullanıcılar arasındaki değeri ve bilinirliğiyle realme, standardını giderek yükseltmeyi hedefliyor. Genç kullanıcıların beklentilerini aşmayı hedefleyen realme, markaya ve ürüne her zamankinden daha fazla önem vererek imkansızdan başlıyor. realme, gelecekteki gelişimi hedefliyor ve bunu daha net özetleyen yeni bir misyonu benimsiyor: “Genç kullanıcıları güçlendirmek beklentileri aşan teknolojik deneyimleri deneyimlemek için dünyanın dört bir yanına.” Realme, asıl amacına sadık kalarak, yeni olasılıkları keşfetmek ve hedeflerine ulaşmak için ileri adımlar atmaya hazır olarak daha büyük bir odaklanma ve hırsla ilerleyecek. “Fırsat odaklı”dan “marka odaklı”yaDaima gençliği odağına alan ve kullanıcı odaklı bir yaklaşım benimseyen realme, ürün gücü, teknoloji gücü ve marka gücü olmak üzere bu üç alanda rekabet gücünü artırıyor. Bu yaklaşım realme’ye yüksek kaliteli, uzun vadeli büyüme elde etme konusunda rehberlik eder. Ürün gücünde atılımlar yapmak için realme, üç ürün serisinin konumlandırmasını netleştirirken “Basitçe Daha İyi” ve “Sıçrama Yok, Lansman Yok” stratejilerine bağlı kalmaya devam ediyor. GT serisi üst düzey performansa sahip amiral gemisi olarak konumlandırılırken, Number serisi Yeni Nesil Görüntüleme ve C serisi Essential Plus olarak konumlandırılırken realme, performans, fotoğrafçılık ve proje olmak üzere üç alanda ürün deneyimini geliştirmeye odaklanacak. . Bu bağlamda 30’un üzerinde önde gelen teknoloji ortağıyla iş birliği yaparak araştırma ve geliştirmeye daha fazla yatırım yapacak. Böylece teknolojideki son gelişmeleri doğrudan genç kullanıcılarına sunabilecek. realme, markayı güçlendirmek için genç nesle odaklanmaya devam edecek ve müşteri anlama mekanizmasını daha uyumlu ve duyarlı olacak şekilde optimize edecek. Sky Li, realme’nin kullanıcıların yeni anlayışını projelerin ortasında bile doğrudan marka ve ürün geliştirmeye entegre edebildiğini, böylece sorunsuz, dinamik ve üç boyutlu bir marka deneyimi yaratabildiğini söyledi. Ürün gücünü, teknolojik gücü ve marka gücünü rekabetçiliğinin odağına koyan realme, genç kullanıcıları daha iyi anlayabilen bir teknoloji markası olma hedefini bir fikirden gerçeğe dönüştürerek, en son teknolojik gelişmeleri doğrudan genç kullanıcılara sunarak gerçeğe dönüştürüyor. Bu nedenle realme yeni bir slogan getiriyor: “Gerçek Yap”. Bu slogan realme’nin “Sıçramaya Cesaret Et” ruhunu koruyor, daha çok genç kullanıcılara odaklanıyor ve onların hayatlarına gerçek, açık ve somut faydalar sağlamayı amaçlıyor. Realme önümüzdeki 5 yıl içinde asıl amacına sadık kalarak gençlerle birlikte büyümeyi, genç kullanıcıları daha iyi anlayan, onların manevi arayışlarını ve duygusal değerlerini tatmin eden, “Gerçek Yap” sloganını gerçeğe dönüştüren bir teknoloji markası olmayı hedefliyor. .
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Antalya Haber