AgeSA’da Yapay Zeka İle İşe Alım Dönemi! – TEKNOLOJİ
AgeSA İnsan Kaynakları ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı Burak Yüzgül, adaylarla görüşmenin ilk aşamasının artık yapay zeka ile gerçekleştirileceğini belirterek, tüm işe alım süreçlerine dahil edecekleri yapay zekanın sadece zamandan tasarruf etmeyeceğini vurguladı. aynı zamanda doğru iş ile doğru aday arasındaki eşleşmeyi de kolaylaştırır.Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider şirketlerinden AgeSA'da yapay zeka işe alım dönemi başladı. AgeSA, daha fazla kişiye ulaşmak ve birebir hizmet anlayışını güçlendirmek amacıyla doğrudan satış kadrosunu genişletme stratejisi doğrultusunda geleceği yapay zeka ile şekillendiren lider işe alım platformu OneNewOne (ONO) ile ortaklık kurdu. Mart ayında başlatılan iş birliği doğrultusunda projenin ilk aylarından bu yana önemli ilerlemeler kaydedildi. ONO ile doğru işi ve doğru adayı eşleştirmek daha kolay olacak.İşe alım sürecinde adaylarla ilk görüşmenin artık yapay zeka aracıyla yapılacağını paylaşan AgeSA İnsan Kaynakları ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı Burak Yüzgül, şunları söyledi: “Teknolojinin sunduğu fırsatları işimize entegre ederek süreçlerimizde mevcut ve potansiyel çalışanlarımıza en iyi deneyimi sunmaya ve verimliliğimizi artırmaya odaklanıyoruz İK süreçlerimizde yapay zeka kullanarak, mevcut ve potansiyel AgeSA çalışanlarının deneyimlerini daha çevik ve dijital hale getirerek memnuniyetlerini artırmayı hedefliyoruz. Bizimle çalışmak isteyen adayların özgeçmişlerini hızlı ve doğru bir şekilde değerlendirip gerçekleştirmek için önemli bir zaman harcayan yapay zeka, son olarak olumlu değerlendirdiği adayları takvimlerimize yönlendirir. Bir sonraki aşamada olumlu adaylarla envanter aşaması sistem üzerinden devam ediyor. İşe almaya karar verdiğimiz kişiler için referans ve teklif alarak süreci sonuçlandırıyoruz. Bu aydan itibaren tüm bölgelerdeki işe alım süreçlerimize yapay zekayı dahil ettik. Yapay zeka bize çok fazla zaman kazandırmanın yanı sıra süreçlerdeki verimliliğimizi de artıracak ve doğru işi doğru adayla eşleştirmeyi kolaylaştıracak. Yeni sistemle ayda ortalama 10 kişiyi işe almayı bekliyoruz, bu da İK İş Ortağı pozisyonunda çalışan en fazla 1 arkadaşımızı işe alabileceğimiz anlamına geliyor. AgeSA olarak yüzde 80 gibi oldukça yüksek bir çalışan bağlılığı oranına sahibiz ve bu memnuniyeti daha da yukarıya taşımak hedefiyle kültürel ve dijital gelişime yönelik yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” dedi.Dönüşümler İşveren Markamızın algısını artırıyorDönüşümleri şirket kültürünün bir parçası olarak değerlendirerek ilerlediklerini belirten Yüzgül, şöyle konuştu: “Tüm dönüşüm çalışmalarımızın temel amacı; Hızlı ve verimli süreçler tasarlayın. Çevik çalışma kültürü, verimliliğin artırılması, çalışan ve müşteri memnuniyetinin artırılması hedeflerini destekleyen uygulamalar oldukça önemlidir. İK stratejilerimizi ve projelerimizi buna göre şekillendiriyoruz. “Yapay zeka kullanımı gibi teknolojik uygulamaları süreçlerimize dahil etmek hem mevcut ve potansiyel AgeSA çalışanlarımızın hem de işveren markamızın algısının artmasına hizmet ediyor” dedi. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–